Saturday 18 April 2015

ROTI SARANG LEBAH DARI ARE TIEY BAKERY

Assalamulaikum,

sudah 2 hari tidak meroti. Rasa rindu pula nak menggentel roti ni. Suka bila roti naik dengan jayanya dan hasilnya yang gebu dan lembut.

Antara gambar terbaik yang berjaya di ambil dalam kelam kabut menyiapkan order. Memang kebiasaanya akan kelam kabut duk kerna mengejar masa mengambil anak-anak balik dari sekolah. Sudah masuk kerja nanti entah macam mana pula kelam kabut nya. Adik lelaki saya pernah  cakap yang saya kerja dulu dengan kerja yang sekarang sama-sama sibuk. Ya..memang betul. Tapi ada kepuasan di hati dengan kerja yang saya buat sekarang. Kepuasan bila berjaya memenuhi permintaan sahabat dan bila ada yang menyatakan gembira dan suka dapat makan roti sarang lebah ini. Kebanyakan pelanggan yang pernah rasa roti ini, pasti akan repeat order sebab rasanya memang tak pernah puas. Dengam roti yang gebu dan sos butterscotch yang cukup sedap, memang cukup sempurna. Kalau ditanya pada rakan-rakan bakery lain, roti sarang lebah ini antara roti yang paling cepat habis. Memang hebat penangan roti ini. 

Are Tiey Bakery sedia terima tempahan roti sarang lebah anda. Sedia membuat penghantaran di sekita Paka - Kerteh. Roti yang kasmi buat fresh pada hari yang sama anda order untuk pastikan anda medapat roti yang paling fresh.

Sila hubungi 010-2251943 untuk tempahan atau lawati fb fanpage Are Tiey Bakery

No comments:

Post a Comment